کتاب "برای حقیقت" توسط انتشارات نسیم انقلاب منتشر شد

کتاب برای حقیقت (یادداشتهای پژوهشگران نخستین دوره‌ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی درباره‌ی نامه‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی) در 176 صفحه توسط معاونت پژوهش و آموزش مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تحقیق و تدوین شده است.

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395

کتاب برای حقیقت (یادداشتهای پژوهشگران نخستین دوره‌ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی درباره‌ی نامه‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی) در 176 صفحه توسط معاونت پژوهش و آموزش مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تحقیق و تدوین شده است.
برقراری نظام جمهوری اسلامی به تعبير رسای بنيانگذار آن، حضرت امام خمينی(ره)، از نعمتهای بزرگ الهی بر مردم اين سرزمين و تمامی مستضعفين جهان بوده است. مروری بر تاريخ پرافتخار اين نهضت و شکل گيری نظام مقدّس جمهوری اسلامی به روشنی نقش و تأثير اصل مترقّی ولايت فقيه و رهبری حکیمانه‌ی حضرت امام(ره) و پس از آن حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی، را در هدايت انقلاب در كوران حوادث گوناگون روزگار نشان می‌دهد.
مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی كه وظيفه‌ی حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری را برعهده دارد، در انجام همین وظیفه به انتشار كتابهای موضوعی به منظور نشر بيانات، ديدگاهها و رهنمودهای معظّمٌ‌له در مقاطع، مناسبتها و موضوعات مختلف می‌پردازد.
صدور دو نامه از رهبر معظّم انقلاب خطاب به جوانان کشورهای غربی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی و داخلی گذاشت. پژوهشگران نخستین دوره‌ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی، برای تبیین برخی از ابعاد و لوازم نامه‌ی اوّل یادداشتهایی را به نگارش درآوردند که کتاب حاضر شامل برخی از آنهاست.
امید است با تبیین و ترویج بیانات معظّمٌ‌له، گفتمان انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا صادر و مقدّمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه) گردد.
این کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب 1395 واقع در شهر آفتاب، سالن 3 (B1)، راهروی 1، غرفه‌ی شماره‌ی 9 در حال عرضه است

 

 

تصاویر

کتاب "برای حقیقت" توسط انتشارات نسیم انقلاب منتشر شد

2_120

نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: