معرفی کتاب روشنای علم به مناسبت روز جهانی علم

شریف‌ترین علم از منظر رهبر معظّم انقلاب

ﺳﻪشنبه 19 آبان 1394

شریف‌ترین علم از منظر رهبر معظّم انقلاب
علم، شریف است – هر علمی – و علمهایی که دارای هدفهای بزرگی باشند، شریف‌ترند؛ اما در شرف و ارزش، هیچ علمی به پایه‌ی آن علم و معرفتی نمیرسد که هدف از آن، نجات و هدایت انسانها، نورافکنی بر فضای ظلمانی ذهن و زندگی انسانهای گمراه است.

در دیدار طلّاب حوزه‌ی علمیّه‌ی مشهد، 22 تیر 1376

قناعت نکردن به هیچ حدّی از پیشرفت
اميدواريم كه شما پیشرفت كنيد. راه پیشرفت علمى را هرگز به روى خودتان نبنديد و به‏ هيچ حدّى از پیشرفت علمى قانع نباشيد. همه‌ي پیشرفتهايى كه بشر در زمينه‏‏‌هاى معنوى میتواند كسب كند ـ مانند علم، اخلاق، دين و ارزشهاى والاى معنوى ـ بی‌‏نهایت است؛ يعنى هميشه امكان پیشرفت هست و جاده‌ي بی‌‏نهایتى است. ان‏شاءالله كه هم در زمينه‌هاى علمى و هم در زمينه‌‏‏هاى دينى و معنوى و خودسازى، روزبه‌روز پیشرفت كنيد.

در دیدار عمومی دوشنبه‌ها 8 اردیبهشت 1381

درباره کتاب
کتاب روشنای علم شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در مقوله‌ي علم، توليد علم، تحقيق و پژوهش از ابتداي رهبري معظّمٌ‌له است. بدون ترديد اين اثر مي‌تواند علاوه بر پاسخگويي به سؤالات مذكور و تبيين موضوعات مختلف مربوط به علم و توليد علم، به عنوان يك منبع و مرجع علمي تأثيرگذار و هماهنگ‌‌كننده‌ي علوم و مراكز علمي در فضاي رو به پيشرفت علم و دانش ايفاي نقش نمايد. علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب اینجا را کلیک کنید.

 

 

تصاویر

معرفی کتاب روشنای علم به مناسبت روز جهانی علم

2_88

نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: