ترجمه‌ی انگلیسی کتاب روشنای علم از بیانات رهبر معظّم انقلاب با عنوان “The Bliss of Knowledge”

کتاب روشنای علم (The Bliss of Knowledge) شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در مقوله‌ي علم، توليد علم، تحقيق و پژوهش از ابتداي رهبري معظّمٌ‌له است که به زبان انگلیسی ترجمه شد. بدون ترديد اين اثر مي‌تواند علاوه بر پاسخگويي به سؤالات مذكور و تبيين موضوعات مختلف مربوط به علم و توليد علم، به عنوان يك منبع و مرجع علمي تأثيرگذار و هماهنگ‌‌كننده‌ي علوم و مراكز علمي در فضاي رو به پيشرفت علم و دانش ايفاي نقش نمايد.

شنبه 07 شهریور 1394

کتاب روشنای علم (The Bliss of Knowledge) شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در مقوله‌ي علم، توليد علم، تحقيق و پژوهش از ابتداي رهبري معظّمٌ‌له است که به زبان انگلیسی ترجمه شد. بدون ترديد اين اثر مي‌تواند علاوه بر پاسخگويي به سؤالات مذكور و تبيين موضوعات مختلف مربوط به علم و توليد علم، به عنوان يك منبع و مرجع علمي تأثيرگذار و هماهنگ‌‌كننده‌ي علوم و مراكز علمي در فضاي رو به پيشرفت علم و دانش ايفاي نقش نمايد. در اين مجموعه تلاش شده است ضمن فراهم نمودن زمينه‌‌ي استفاده‌ي حدّاكثري مخاطبان از مطالب مربوط به اين موضوع، مجموعه‌ي بيانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در اين زمينه به‌طور کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
کتاب حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو در شهریورماه سال جاری رونمایی می‌شود. نسخه فارسی این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، در سال 1390 چاپ شده و یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات طی سال‌های اخیر بوده است.

 

 

تصاویر

ترجمه‌ی انگلیسی کتاب روشنای علم از بیانات رهبر معظّم انقلاب با عنوان “The Bliss of Knowledge”

2_65

نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: