دولت جوان حزب اللهی

بررسی مفهوم و ویژگی‌های دولت جوان حزب اللهی در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)

  • ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی
  • تعداد صفحات: 188
  • سال انتشار: 1400
  • قطع: رقعی
امتیاز: 4.76 با 17 رای Article Rating
امتیاز شما:
بازدید: 4228 نظر:0

جدیدترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با نام «بررسی مفهوم و ویژگی های دولت جوان حزب اللهی در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّ ظلّه العالی)» در دو نسخه مکتوب و الکترونیکی منتشر شد.
پس از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی) درباره‌ی موضوع «دولت جوان حزب‌اللّهی» و طرح این مسأله از سوی ایشان به عنوان راه علاج و نسخه‌ی برون‌رفت از مشکلات موجود در کشور، این مفهوم به عنوان یکی از پربسامدترین مفاهیم مطرح شده از طرف ایشان در میان جامعه نخبگان و عموم مردم شناخته شد و بر این اساس تشریح و تبیین این دیدگاه برای عموم مخاطبان یکی از ضروری‌ و لازم‌ترین اقدامات به نظر می رسد.
کتاب دولت جوان حزب اللّهی که به همّت معاونت پژوهش و آموزش مؤسّسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی به رشته تحریر در آمده، با بهره‌گیری از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه العالی) به بررسی مفهوم و ویژگی های دولت جوان حزب‌اللّهی از منظر معظم له پرداخته است.
این کتاب در مجموع شامل 4 فصل می باشد که در فصل اوّل آن به بررسی مفاهیمی همچون دولت، دولت اسلامی، جایگاه ویژه دولت در نظام اسلامی، ویژگی‌ها و اوصاف کارگزاران دولت اسلامی پرداخته شده است.
در فصل دوّم این کتاب با معناشناسی واژه‌ی«جوان» موضوعاتی همچون اهمّیّت جوان‌گرایی و ویژگی های جوانان مورد بررسی قرار گرفته است.
همچنین در فصل سوّم نیز با تبیین مفهوم«حزب‌الله» و بیان وظایف و شاخص های آن به ضرورت استفاده از نیروهای حزب‌اللّهی در دولت اشاره شده و در نهایت در فصل پایانی این اثر ضرورت و کارآمدی دولت جوان حزب‌اللّهی از دیدگاه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) مورد بررسی قرار گرفته است.
این اثر توسّط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) در ۱۸۸ صفحه تنظیم و روانه‌ی بازار نشر گردیده است.
همچنین در راستای استفاده‌ی عموم مخاطبان در سراسر کشور نسخه الکترونیکی این اثر از سایت انتشارات انقلاب اسلامی در دسترس است.

پرسش و پاسخ‌های متداول
بله نسخه الکترونیک کتاب دولت جوان حزب اللهی منتشر شده و قابل دریافت است
از طریق فروشگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی، نمایندگی های فروش و کتابفروشی های معتبر

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: